Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vrouwen scherm pak te koop

  • Femke

    Hallo,

    In verband met mijn blessure ben ik niet meer in staat te schermen.

    Daarom heb ik een 'linkshandig"schermpak te koop kompleet met borstbeschermers. Jasje is maat 48 en de broek 42.

    Ik woon in IJmuiden, Noord Holland.

    Zie uit naar je reactie.

    Prijs: 100 euro

  • Karin van den Bogert

    Hallo Femke,

    Ik ben studente aan de ALO in tilburg (sporthogeschool) en heb een schermpak nodig voor maar 12 lessen om de sabelscherm lessen te mogen volgen. Ik zou dus graag jou pak willen kopen of eventueel huren voor die korte periode. Maar ik ben een student en woon op kamers en heb dus niet zoveel geld. Nou is mijn vraag of ik het pak voor misschien een goedkoper prijsje zou kunnen kopen of huren. Ik ben alleen rechtshandig, maar heb inprincipe alleen een jasje nodig om de lessen te kunnen volgen. Hopelijk kun je me helpen. Je kunt me bereiken op mijn email adres. Alvast hartelijk bedankt.

    Karin.

  • Karin van den Bogert

    Hallo Femke,

    Ik ben studente aan de ALO in tilburg (sporthogeschool) en heb een schermpak nodig voor maar 12 lessen om de sabelscherm lessen te mogen volgen. Ik zou dus graag jou pak willen kopen of eventueel huren voor die korte periode. Maar ik ben een student en woon op kamers en heb dus niet zoveel geld. Nou is mijn vraag of ik het pak voor misschien een goedkoper prijsje zou kunnen kopen of huren. Ik ben alleen rechtshandig, maar heb inprincipe alleen een jasje nodig om de lessen te kunnen volgen. Hopelijk kun je me helpen. Je kunt me bereiken op mijn email adres. Alvast hartelijk bedankt.

    Karin.