Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis schermuitrusting kleine maat

  • Jasper

    Ik heb een schermuitrusting weg te geven omdat ik niet meer scherm. Zover ik weet is het niet meer geschickt om aan tourooien mee te doen, maar prima voor training en beginners, die de hoge investering niet meteen willen doen. Of voor verenigingen die het aan beginners lenen om de sport te testen!

    Je kunt bellen naar 06-21271055 , ik woon in Delft…

  • George van Steenveldt

    Graag zouden wij in aanmerking komen voor de schermuitrusting.

    We hebben bij de s.v. prometheus in Delft een nijpend tekort aan kinderkleding.Dit omdat de jeugcatagorie groeiend is.

    Wanneer u me het adres mailt, maak ik met u een afspraak om het te komen ophalen.

    Bij voorbaat dank,

    George van Steenveldt

  • Yolan Klompstra

    Ik ga binnenkort beginnen met schermen en bij deze geintereseerd in de uitrusting.

    Misschien is deze inmiddels vergeven, maar toch.. je weet maar nooit.Ik ben te bereiken via mijn e-mail. en hoor graag of de uitrusting nog daar is om evt. verder af te spreken

  • margoo

    hoi jasper.

    ik ben eens student aan de ALO (sportacademie) in tilburg, en ben voor volgend schooljaar op zoek naar een vest, een ondervest en een handschoen om te kunnen schermen.

    ik wil graag weten welke maar jouw pak heeft.

    ben zelf namelijk niet zo groot (1.64). normaal heb ik in mijn kleding ongeveer maat 38.

    groeten, margoo

  • Karin van den Bogert

    Hallo Jasper,

    Ik weet niet of je het pak ondertussen al hebt verkocht, maar mocht dat nog niet het geval zijn. Ik ben een studente van de ALO in Tilburg en moet komende periode een schermpak hebben om deel te kunnen nemen aan de schermlessen bij ons op school. Ik zou dus erg geholpen zijn met een schermpak en wil er eventueel best een nog een prijsje voor betalen. Want als ik geen pak krijg gevonden dan moet ik een nieuwe kopen, terwijl we maar 12 lessen sabelschermen hebben op school en daarna doe ik er niks meer mee. Als het pak al verkocht is, weet je dan misschien nog andere mensen met een schermpak die hem willen verkopen / verhuren? Alvast bedankt.

    Karin.