Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schermkleding te koop

  • wendy pellis

    Wij hebben de volgende schermkleding in de aanbieding:

    schermvest Uhlmann maat 102

    schermvest Uhlmann maat 50

    schermbroek Uhlmann maat 48

    2 Allstar maskers

    handschoen Uhlmann maat 9

    handschoen Allstar maat 8,5

    bustebeschermer

  • wendy pellis

    Het betref “rechtshandige” kleding.

  • marian

    hoi wendy,

    heb je genoemde kleding nog te koop? ik zou graag de prijzen willen weten. Je kunt ook bellen: 06-12339602.

    bedankt,

    Marian

  • margoo

    Hallo wendy,

    ik ben een student aan de academie lichamelijk opvoeding in tilburg. voor volgend schooljaar ben ik op zoek naar een vest, een ondervest en een handschoen om op school schermlessen te kunnen volgen.

    ik heb geen idee wat bovenstaande maten betekenen, misschien heb jij een indruk als ik vertel dat ik een meid van 20 jaar ben, 1.64 lang (klein), ongevver 65 kg, normaal heb ik maat 38 - 44. Ik heb vrij kleine handen.

    weet jij of je handschoenen hebt die mij zouden passen en misschien ook een vest in mijn maat.

    natuurlijk wil ik ook graag de prijs weten.

    bedankt,

    groeten, margoo

  • ester

    Hoi wendy,

    net als Margoo ben ik ook vierde jaars studente aan de fontys sporthogeschool, en heb ik voor september ook een ondervest, vest en handschoen nodig. Ook ik heb geen idee wat voor maten jouw kledingstukken zijn, dus als ze misschien te groot zijn voor margoo, heb ik er nog iets aan. Natuurlijk wil ik wel eerst de prijzen weten. Ik ben zelf 1.71, vrij stevig en heb normaal gesproken maat 42 of L-XL. Misschien heb je iets in mijn maat?

    Mijn telnr. is 013-5440515 of 06-23084576

  • jack wisse

    Hallo Wendy, ik ben wellicht geinteresseerd in de schermkleding. Is het nog voorradig en wat is de prijs ervan.

    Met vriendelijke groet,

    Jack Wisse

  • Barbara Vorster

    Geachte meneer,mevrouw,

    Is Die vest(maat 102) elastisch?

    Hartelijke groeten,

    Segert en Barbara Vorster