Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schermvereniging in Haarlem!!!

  • Lot Schuringa

    Dag mevrouw de Haas,

    Ik moet u teleurstellen. Onze vereniging is nog te klein om meer dan 1 les per leeftijdsgroep per week aan te bieden. Uw zoontje kan alleen op de woensdagmiddag schermen. Heeft u al contact opgenomen met Amsterdamse schermverenigingen? Misschien ASV (in Alkmaar) of de vereniging in Zoetermeer? Verenigingen houden in de regel lessen van de zaterdag omdat op de zaterdag vaak toernooien plaatsvinden. De vrijdagavond/middag acht ik wel mogelijk. Ik vrees wel dat u ver zal moeten rijden daarvoor. Succes met uw zoektocht!

    Mvg, Lot

  • Anja Wierts

    Hallo aankomende schermvereniging,

    Mijn zoon wil al jaren op schermen maar ik vind Amsterdam en Alkmaar te ver weg. Fijn, dus eindelijk een schermvereniging in Haarlem. Ik wil graag wat informatie. Hoe laat op woensdag begint het voor de jeugd?

    Mijn zoon is 10 jaar. Ik hoor graag van u.

    Hartelijke groet

    Anja Wierts/zoon TeisLot Schuringa schreef:

    >

    > Hey medeschermers!

    >

    > Als we zelfs in Oss, 's-Gravenhage en in Hendrik Ido Ambacht

    > kunnen schermen, waarom dan niet in een grote stad als

    > Haarlem?!

    >

    > Dat vroegen wij ons ook af. Vandaar dat we SV Haarlem hebben

    > opgericht!

    >

    > Dus vanaf 5 september is er elke woensdagmiddag en elke donderdagavond schermles op

    > de Daslookweg in HAARLEM.

    >

    > Ik heb alle vertrouwen in ons kersverse schermvereniging. Ik

    > hoop dat we snel meer leden zullen krijgen, maar dat kost

    > natuurlijk tijd.

    >

    > Ik wil graag Vico Sonius, Ilco Schuringa en Jeroen Divendal

    > ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van het bestaan

    > van SV Haarlem!

    >

    > Wil je reageren op dit bericht? Graag! Wil je meer

    > informatie? Anytime!

    >

    > Lot

  • Anja Wierts

    Hallo Lot

    Mijn zoon wil al jaren op schermen. Hij is 10 jaar. Hoe laat begint op woensdagmiddag de les? Ik hoop niet tijdens de voetbaltraining. Ik wil dus graag wat informatie.

    hartelijke groet Anja en Teis en Mees

  • Lot Schuringa

    Anja Wierts schreef:

    >

    > Hallo Lot

    >

    > Mijn zoon wil al jaren op schermen. Hij is 10 jaar. Hoe laat

    > begint op woensdagmiddag de les? Ik hoop niet tijdens de

    > voetbaltraining. Ik wil dus graag wat informatie.

    >

    > hartelijke groet Anja en Teis en Mees

    Dag Anja,

    Sinds krap 2 weken staat onze eigen website online: www.schermvereniginghaarlem.nl (very nice site met dank aan twee hele enthousiaste volwassen schermers). Vanaf woensdag 27 augustus tot en met 1 oktober hebben we een cursus voor de jeugd van 6,5 jaar tot 12 jaar van 13.30 tot 15.00. De reguliere lessen voor de jeugd tot en met 12 jaar zijn op de woensdag tussen 13.30 en 15.00 uur. Indien de site niet al uw vragen kan beantwoorden, kunt u gewoon langskomen met uw zoon op de Daslookweg 2 (in gymzaal van de school).

    Met vriendelijke groet,

    Lot Schuringa

  • Lot Schuringa

    Ha schermers (to be)!

    Check onze nieuwe site mogelijk gemaakt door twee hele enthousiaste leden! (Dank jullie wel Rick en Mathieu!!) http://www.schermvereniginghaarlem.nl Ik vind hem prachtig en hij staat bordevol informatie. En wat ook mooi is: ik heb er nieuw emailadres bij! Namelijk: lot@schermvereniginghaarlem.nl. Elk lid van de vereniging heeft zo'n adres nu.

    That's all,

    ;) Lot

  • Erik Kuijper

    Graag zou ik informatie willen ontvangen of mijn dochter Michelle ….. 9 jaar een keer een proefles kan meedoen?

    mvg Erik Kuijper

  • lot

    Dag Erik,

    Natuurlijk mag uw dochter een keer meeschermen. U kunt ons vinden op de Daslookweg 2 in Haarlem op de woensdag tussen half 2 en 3 en op de donderdag van 7 tot 10. Ik raad u aan even een kijkje te nemen op onze site: schermvereniginghaarlem.nl voor meer informatie en om een impressie te krijgen van onze vereniging.

    Met vriendelijke groet,

    Lot

  • paul rovers

    Goededag,

    Mijn zoontje Tom is net 7 jaar en heeft aangegeven dat hij graag wil schermen. Is dat mogelijk bij jullie vereniging.?

    Graag zou ik wat nadere informatie ontvangen.

    vriendelijke groet,

    Paul Rovers

  • Lot Schuringa

    Dag Paul,

    Graag verwijs ik u door naar onze site: www.schermvereniginghaarlem.nl en heet ik uw zoon welkom op een woensdagmiddag tussen half 2 en 3 uur, Daslookweg 2 in Haarlem, voor een proefles. Binnenwalsen kan altijd, ook op de donderdagavond als de wat ouderen schermen ;).

    Met vriendelijke groet,

    Lot Schuringa

  • Nancy de Bruin

    Hallo,

    Mijn zoon zit op voetbal, maar eigenlijk past dat helemaal niet bij hem. Hij wil er (nog) niet vanaf, maar dat gaat een keer komen. Schermen lijkt me helemaal iets voor hem. Hij loopt graag te zwaardvechten, en zijn vriendje schermt ook. Wil je me alvast wat info sturen? Tijden, grootte van de groep, prijzen, wanneer hij in zou kunnen stromen, proeflessen, dat soort dingen.

    Alvast heel erg bedankt.

    Nancy de BruinLot Schuringa schreef:

    >

    > Hey medeschermers!

    >

    > Als we zelfs in Oss, 's-Gravenhage en in Hendrik Ido Ambacht

    > kunnen schermen, waarom dan niet in een grote stad als

    > Haarlem?!

    >

    > Dat vroegen wij ons ook af. Vandaar dat we SV Haarlem hebben

    > opgericht!

    >

    > Dus vanaf 5 september is er elke woensdagmiddag en elke donderdagavond schermles op

    > de Daslookweg in HAARLEM.

    >

    > Ik heb alle vertrouwen in ons kersverse schermvereniging. Ik

    > hoop dat we snel meer leden zullen krijgen, maar dat kost

    > natuurlijk tijd.

    >

    > Ik wil graag Vico Sonius, Ilco Schuringa en Jeroen Divendal

    > ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van het bestaan

    > van SV Haarlem!

    >

    > Wil je reageren op dit bericht? Graag! Wil je meer

    > informatie? Anytime!

    >

    > Lot