Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Riposte

  • TYR Forever!

    Ik heb even wat gemist blijkbaar, maar wie kan mij vertellen wat er met Riposte Schermsport is gebeurd? Pand is leeg, telefoonnummers zijn afgesloten!

  • Margot

    Hmm, zou ik ook niet direct weten. Wat ik gehoord heb, is, dat Teun alleen nog maar op bestelling levert. Maar waar vandaan??

    Iemand een idee?

  • Teun Plantinga

    Tipje van de sluier:

    Na het uiteenvallen van de directie van Riposte ben ik op eigen gelegenheid verder gegaan. Na een plotselinge hevige ziekte ben ik al opkrabbelend niet meer in staat gebleken mijn winkel op regelmatige basis open te houden. Nadrukkelijk houd ik voor de toekomst de mogelijkheid open.

    In de tussentijd lever ik nog immer materiaal aan diegenen die mij hebben weten op te sporen want mijn verhuizing is niet wijd en zijd zo bekend.

    Louis Couperusstraat 4

    2274 XP Voorburg

    fax (voorkeur) 070 3692386

    E-mail: plantinga@nblc.nl

  • Boudewijn Mooren

    Hallo Teun,

    Heb je de Flickmasters reeds ontvangen.

    Groeten Boudewijn

  • Bartine

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een floret en masker voor mijn zoon van 9 jaar, en evt. ook kleding. Hij is 1.40m lang en weegt ca. 33 kilo.

    Kun je dat leveren, wat kosten deze zaken en hoe wordt het evt. geleverd (waar?). Ik woon in Amstelveen en mijn zoon schermt bij ASV Zaal van Oeveren.

    Graag hoor ik iets van je. Alvast bedankt

  • Bobbi

    I rekcon you are quite dead on with that.