Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik ben op zoek naar.....

  • Gwen van der Lichte

    Hallo, ik ben op zoek naar T-shirts of sweaters met scherm onderwerpen erop. Ik ben al een tijdje aan het zoeken op de verschillende sites, maar kan het niet vinden! Dus wie heeft er voor mij wat tips???

    Alvast bedankt!

  • Margot

    Hoi Gwen,

    T-shirts vind je vooral op toernooien. Heel vaak staat er een merknaam met grote letters op. Organisatoren van toernooien willen ook nog wel eens een shirt maken. Kijk een bij Uhlman of Allstar of Leon Paul. Of anders Sista, die hadden laatst een heleboel t-shirts tijdens hun toernooi.

    Laat ook ff weten als je iets leuks hebt gevonden, wie weet zijn er meer mensen op zoek! (Ik houd me altijd aanbevolen voor een leuk schermshirt)

    Margot

  • Emmy Angad-Gaur

    Nu pas deze pagina ontdekt. Heb vast wel t-shirts en sweaters liggen.

    Moet dan gaan zoeken. Welke maat? Prijs nader overeen te komen.

    Emmy Angad-Gaur.

  • Margot

    Hoi Emmy,

    We hebben ondertussen zelf een ontwerp bedacht en een drukker gevonden die de shirts wil maken.

    Er zijn trouwens ook sites die geheel zijn gewijd aan schermkleding en andere artikelen. Kijk maar eens bij fencingwear.com.

    Groeten,

    Margot