Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schermtournooi van wanneer?

  • Hugo van Roon

    (Lang) geleden is er een schermtournooi geweest, georganiseerd door schermvereniging Des Villiers, de De Haas-Orion cup.

    (Hoofd)sponsor was Makelaardij De Haas uit Den Haag/Wassenaar.

    Er is toen een groene vouw-folder uitgegeven met uitgevouwen, een affiche op A3 formaat.

    Als verzamelaar van het thema “schermsport” ben ik in het bezit gekomen van bedoelde folder/affiche.

    Helaas kan ik geen datering vinden. Wie kan mij helpen. Wanneer is dit tournooi geweest?

    Des Villiers en Makelaardij De Haas kunnen mij helaas niet helpen.

    Hugo van Roon

  • Oscar Kardolus

    Hallo Hugo,

    Ik wil je wel proberen te helpen.

    Het degen-toernooi van Des Villiers is een aantal keren gehouden, onder verschillende namen en op verschillende locaties.

    Deze uitgave is waarschijnlijk op Vliegveld Valkenburg gehouden, omdat het de Orion-Cup heette.

    Staan er adressen, telefoonnummers op de folder?

    Groet Oscar Kardolus

    ps Ik zal je een uitnodiging sturen voor de nieuws- en discussiegroep over schermen in Nederland. Daar zijn ca 200 schermers lid, misschien kunnen zij je verder helpen

  • Wim Overmars

    Beste Hugo,

    Ik ben op zoek naar de Hugo van Roon die in 1965 op de detailhandelsvakschool in de Waldeck Pyrmontlaan zat i.v.m. een reunie.

    Vlgs. mij ben jij dat. Vanwege het schermen mis je een vinger.

    Wil je me terug mailen?

    Groeten,

    Wim Overmars.