Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schermvereniging in Haarlem!!!

  • Lot Schuringa

    Dag Renee,

    Je bent van harte welkom om een keer langs te komen voor een proefles. Vrij snel zullen er lessen komen, vroeg op de donderdagavond, voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar. Tot dan kunnen jullie meedoen op de donderdagavond, de volwassenengroep (dan scherm ik ook en ik ben 17). Je kunt even kijken op de site: www.schermvereniginghaarlem.nl

    Lot

  • Michiel Lems

    Beste mevrouw/meneer,

    Mijn naam is Michiel Lems, docent Lichamelijke opvoeding op het Vellesan College in IJmuiden.

    Voor het onderdeel sportorientatie binnen het programma Sport, Dienstverlening en Veiligheid, ben ik continue op zoek naar sporten waar onze leerlingen nog niet bekend mee zijn.

    Het onderdeel schermen kunnen wij natuurlijk niet op school aanbieden. Ik vroeg mij af of onze leerlingen via jullie vereniging op één of andere manier bekend zouden kunnen raken met de sport in bijvoorbeeld een clinicvorm. De leerlingen zijn tussen de 13 en 17 jaar.

    Ik ben te bereiken via onderstaand telefoonnummer of e-mail adres.

    Met vriendelijke groet,

    Michiel Lems

    06-20742121

    mh.lems@vellesancollege.nl

  • Charlotte

    Hoi Lot,

    Ik ben 16 jaar en ik zou graag binnenkort op de donderdagavond een proefles komen volgen. Is het nog steeds om half 9? Het lijkt me heel erg leuk.

    Bedankt!

    Groetjes Charlotte

  • Lot Schuringa

    Ha Charlotte,

    Ja kom vooral! Half 9 elke donderdagavond. Weet je de daslookweg te vinden? Een proefles kan altijd. Tot snel?! ;) lot

  • Douwe IJskamp

    Beste Lot,

    We willen graag meer informatie over SV Haarlem, met name over schermlessen voor de jeugd.

    Wij hebben een zoon van 9 die hierin geinteresseerd is.

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groet,

    Douwe IJskamp

  • Lot Schuringa

    Dag meneer IJskamp,

    Natuurlijk kunt u meer informatie krijgen over de vereniging!

    http://www.schermvereniginghaarlem.nl/wd/pages/nl/home.php

    Deze site wordt binnenkort vervangen maar bevat de nodige informatie. Ik raad u aan contact op te nemen met Matthieu (zijn nummer staat op de site van SV Haarlem vermeld). De jeugdlessen zijn overigens op de woensdagmiddag. Fijne avond nog (uitgaande dat u dit vanavond leest ;)

    Mer vriendelijke groet,

    Lot

  • Lot Schuringa

    Lieve schermers, ouders van schermers en geintereseerden,

    Willen jullie zo vriendelijk zijn om je email te vermelden bij de berichten. Ik merk dat vaak mensen niet terugkeren naar deze site en daarom mijn antwoord niet lezen. Dat maakt contact leggen zo goed als onmogelijk… ;)

    Alvast bedankt!

    Lot Schuringa

  • Johan van West

    Geachte mevrouw/meneer,

    ik zou dolgraag willen leren schermen, ik heb het nog nooit gedaan , maar ik leer snel. Is het mogelijk dat ik bij uw club lid mag worden?

    ik woon zelf in bloemendaal dus dat is hooguit 10 minuten fietsen.

    Met vriendelijke groeten,

    Johan van West

  • Petra de Haas

    Hallo Lot,

    Ik ben voor mijn zoontje Max (8 jaar) op zoek naar een schermvereniging die op vrijdagen of in het weekend lesgeeft. Tot nu toe heeft mijn zoektocht tervergeeft helaas. Zijn lessen op vrijdagen/zaterdagen bij uw vereniging mogelijk?

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Petra de Haas

    Lot Schuringa schreef:

    >

    > Hey medeschermers!

    >

    > Als we zelfs in Oss, 's-Gravenhage en in Hendrik Ido Ambacht

    > kunnen schermen, waarom dan niet in een grote stad als

    > Haarlem?!

    >

    > Dat vroegen wij ons ook af. Vandaar dat we SV Haarlem hebben

    > opgericht!

    >

    > Dus vanaf 5 september is er elke woensdagmiddag en elke donderdagavond schermles op

    > de Daslookweg in HAARLEM.

    >

    > Ik heb alle vertrouwen in ons kersverse schermvereniging. Ik

    > hoop dat we snel meer leden zullen krijgen, maar dat kost

    > natuurlijk tijd.

    >

    > Ik wil graag Vico Sonius, Ilco Schuringa en Jeroen Divendal

    > ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van het bestaan

    > van SV Haarlem!

    >

    > Wil je reageren op dit bericht? Graag! Wil je meer

    > informatie? Anytime!

    >

    > Lot

  • Sonja Lendi

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

    Kom een keertje langs! Woensdag middag voor de jeugd tot 12 jaar, en donderdag voor de oudere jeugd (tot half negen) en volwassenen (half negen tot 10).

    Je kunt altijd even contact opnemen met Lot, voor de juiste tijden: lot.schuringa@gmail.com