Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schermvereniging gezocht voor linkshandige beginnende schermer

  • Stef

    Hallo,

    Ik heb een halfjaar geleden een introductiecursus schermen gevolgd.

    Zelf ben ik linkshandig en ik merkte al snel aan de maitre dat hij het lastig vond om aan mij uit te leggen hoe ik het een en ander moest doen.

    Ik moest ook met een al wat ervaren schermer oefenen maar die vond het helemaal niet fijn om met een linkshandige te moeten oefenen.

    Weet iemand in de buurt van Zwolle een vereniging waar je als linkshandige welkom bent en ook aandacht krijgt omdat je op een andere manier schermt.

    mvg

    Stef

  • Rachid

    Hoi Stef,

    Gek dat dit is gebeurd, zelf ben ik ook Maitre bij Troubadours en vindt het geen probleem om zowel links als rechtshandige schermers les te geven.

    Maar goed, ik zou je adviseren om naar één van de verenigingen in Enschede te gaan, het wel een stuk reizen maar bij Gascogne is één van de trainers van de Troubadours actief die toevallig ook linkshandig is. Ik weet niet zeker of je daar zomaar binnen kunt lopen om een les te volgen omdat het een studentenvereniging is dus zou het eerst even checken.

    Veel Succes.

  • Ad

    waar woon je?

  • Stef2

    Hoi,

    Woon in Zwolle