Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schermvereniging in Haarlem!!!

  • Lot Schuringa

    Hey medeschermers!

    Als we zelfs in Oss, 's-Gravenhage en in Hendrik Ido Ambacht kunnen schermen, waarom dan niet in een grote stad als Haarlem?!

    Dat vroegen wij ons ook af. Vandaar dat we SV Haarlem hebben opgericht!

    Dus vanaf 5 september is er elke woensdagmiddag en elke donderdagavond schermles op de Daslookweg in HAARLEM.

    Ik heb alle vertrouwen in ons kersverse schermvereniging. Ik hoop dat we snel meer leden zullen krijgen, maar dat kost natuurlijk tijd.

    Ik wil graag Vico Sonius, Ilco Schuringa en Jeroen Divendal ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van het bestaan van SV Haarlem!

    Wil je reageren op dit bericht? Graag! Wil je meer informatie? Anytime!

    Lot

  • Marja Bliek

    Hai Lot,

    Ik ben een vrouw van 50 jaar die nog nooit heeft geschermd, maar al 15 jaar heb ik de wens om er aan te beginnen.

    Kan ik bij jou les krijgen en zo ja hoe gaat dat in zijn werk.

    Groetjes Marja Bliek

    Lot Schuringa schreef:

    >

    > Hey medeschermers!

    >

    > Als we zelfs in Oss, 's-Gravenhage en in Hendrik Ido Ambacht

    > kunnen schermen, waarom dan niet in een grote stad als

    > Haarlem?!

    >

    > Dat vroegen wij ons ook af. Vandaar dat we SV Haarlem hebben

    > opgericht!

    >

    > Dus vanaf 5 september is er elke woensdagmiddag en elke donderdagavond schermles op

    > de Daslookweg in HAARLEM.

    >

    > Ik heb alle vertrouwen in ons kersverse schermvereniging. Ik

    > hoop dat we snel meer leden zullen krijgen, maar dat kost

    > natuurlijk tijd.

    >

    > Ik wil graag Vico Sonius, Ilco Schuringa en Jeroen Divendal

    > ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van het bestaan

    > van SV Haarlem!

    >

    > Wil je reageren op dit bericht? Graag! Wil je meer

    > informatie? Anytime!

    >

    > Lot

  • Lot Schuringa

    Dag Marja!

    U bent van harte welkom op de Daslookweg 2 (achter de lifefit in Haarlem Zuid) elke donderdagavond vanaf half negen. U kunt dan een proefles nemen of gewoon even rondkijken. Hieronder vind u de link naar onze site : http://www.schermvereniginghaarlem.nl/

    Voor meer informatie kunt u mij bellen op 0628600728 of Vico op 0611050119

    Met vriendelijke groet,

    Lot Schuringa

  • eelko de groot

    Hallo lot,

    Graag zou ik ook willen leren schermen, want dit heb ik nog nooit gedaan. Ik ben 16 jaar en ik kan niet op de woensdag. Zou ik dan op de donderdag avond kunnen, ik zou dit erg graag willen.

    Alvast bedankt,

    Eelko de Groot

  • Lot Schuringa

    Ha Eelko,

    Elke donderdagavond wordt schermles gegeven voor iedereen boven de 12.

    Dus het komt goed uit dat je niet op de woensdag maar wel op de donderdag kan.

    Je mag langs komen waarneer je wil voor een proefles. Weet je de zaal te vinden?

    Ik ben overigens ook 16. De rest hangt tussen de 20 en de 40. Mooi zooitje, chille sfeer.

    Wie weet tot snel,

    Lot

  • stockmann

    mijn zoon Paul (7 jaar) zou graag een proefles willen volgen. is dit mogelijk?

    met vriendelijke groet, Antoinette Stockmann

  • Lot Schuringa

    Dag mevrouw Stockmann,

    Natuurlijk kan dat! Op elke woensdagmiddag tussen 13.30 en 15.00 wordt er training gegeven aan schermers onder de 12 op de Daslookweg 2 (naast de randweg, voorbij de life fit). Paul kan zo een keer meedoen om te kijken of hij het wat vind.

    Met vriendelijke groet,

    Lot Schuringa

  • Sabine Weber

    Beste Lot Schuringa

    Klaas Bonnema wil dolgraag op schermles. Hij zit in groep 8 van de basisschool. Waar en wanneer en bij wie zou hij terecht kunnen?

    bedankt voor alle informatie

    Sabine Weber, moeder van Klaas

  • renee de Graaff

    beste mevrouw

    ik zou ook graag willen schermen mag ik is een keer een proef les kunnen doen met mijn vader?ik ben 12 jaar mijn vader is ook ouder dan 11 jaar.

    met vriendelijke groet reneeLot Schuringa schreef:

  • Lot Schuringa

    Dag mevrouw Weber,

    Klaas zou terecht kunnen op de woensdagmiddag of op de donderdagavond (vroeg op de avond). De lessen worden gegeven op de Daslookweg in Haarlem Zuid. U kunt even op de voorloopige site kijken. www.schermvereniginghaarlem.nl U kunt mij ook bellen op 0629600728.

    Met vriendelijke groet,

    Lot Schuringa